Löpning i morgon 21 Mars

I morgon tänkte jag äntligen börja träna igen. Efter att varit krasslig i lite drygt en vecka så tänkte jag ta ett lugnt och försiktigt löppass i morgon kväll. Är det någon som vill hänga på så går det bra. Jag kommer att starta från Billingehusparkeringen klockan 16:30 och passet blir nog ca 60 minuter i ett väldigt lugnt tempo. Jag tänkte springa runt på berget för att se hur mycket det har torkat upp efter vintern.

Jag hoppas nu att jag får vara frisk så att jag kan träna och komma i lite bättre form. Jag känner att jag mår mycket bättre av att träna och blir så himla rastlös när jag inte får hålla igång. Nu har jag börjat dricka av Ingelas Omega3-olja för att hålla mig frisk. Hon började dricka denna olja för snart 2 år sedan och har knappt ens varit förkyld sedan dess. Nu hoppas jag på samma positiva inverkan på mig!

Hoppas vi ses i morgon och att det blir många som vill hänga med på löppasset.

 

 

 

Kommentera

