Rullskidpass med pannlampa

Igår körde jag ett rullskidpass med pannlampa. Det var första gången den här säsongen som jag använde min pannlampa. Det är helt otroligt vilket bra ljus det är i dagens lampor. Normalt sett när det är rejält mörkt mot svart asfalt så brukar det vara svårt att få bra ljus. Men det var inga problem. Jag har en LedX tror jag den heter och den är helt grym. Enda problemet var när jag skulle dricka eftersom jag hade sladd med batteri nedstoppat i midjeväskan, med sladden innanför min jacka:-) Det blev i alla fall ett pass på ca 1,20 tim. Det är bra att försöka hålla upp rullskidträningen nu den sista tiden innan snön kommer. Annars är det ganska lätt att man slutar åka rullskidor sista månaden innan snön pga att vädret och mörkret inte är så roligt att vara ute i.

Nästa pass hoppas jag blir på lördag morgon runt 09:30 tiden. Då blir det start från P4.

Lämna en kommentar