Varnhem-Skövde på rullskidor

Efter jobbet idag skulle Ingela till en kamrat i Skara och fixa naglarna. Då passade jag på att åka med till Varnhem. När vi kom till Varnhem så lastade jag ur min skidutrustning för att sedan ta mig hem rullandes på skidorna. Denna rundan har jag gjort några gånger tidigare och det är en ganska tuff sväng på ca 25 km. Den går från Varnhem till Öglunda och vidare upp över berget förbi Blängsmosse och in till Billingehus. Det är mer eller mindre uppför hela vägen så det blir tufft

Dagens utrustning. Swenor fiberglass med 3:or till hjul och ett par Swix CT1 stavar och en scott hjälm

Dagens utrustning. Swenor fiberglass med 3:or till hjul och ett par Swix CT1 stavar och en scott hjälm

1 Responses to Varnhem-Skövde på rullskidor

  1. Niklas Solsjö skriver:

    3:or härdar en på en sån runda 😉

Lämna en kommentar