Polen nästa!

Micke och Andreas är och spelar golfmatch i SLA-ligan. Det är egentligen Andreas och jag som spelar i laget men i kväll kallade jag in min reserv eftersom jag kom hem sent från jobbet. De är iväg just nu och jag hoppas det går bra!

Jag håller på och packar ner golfkläder och annat som vi ska ha med på vår årliga golfresa som i år går till Polen. Det är tredje året vi följer med ett gäng halvtokiga golfspelare och vi brukar åka runt den här tiden på året. I år bär det alltså av till Gdansk i Polen och det ska bli kul. Kollade visserligen på Yr.no och det visade regn, regn och åter regn. Men golfspelare är härdade vad gäller vädret och vana att spela i ur och skur. Jag passar på att packa nu när Micke är iväg så han inte ser att jag, som vanligt, lägger ner alldeles för mycket kläder i väskan. Men, det kan vara bra att ha….

Vet inte hur mycket vi kommer åt att blogga där nere men antingen blir det uppehåll i bloggen till söndag kväll eller så kanske vi får möjlighet att hålla er uppdaterade om hur det går i denna blodiga tredagars golftour. Det är tävling varje dag och ledarbollar hit och prispengar men som tur är har vi en expert som håller koll på alla poäng och rundor som man går.

Ha en härlig helg, om vi inte hörs!

Lämna en kommentar