En vecka utan träning

Jaha, då har det gått en vecka sedan jag tränade sist. Tiden bara rusar iväg. Men jag tror att det är bra att bara koppla bort den vanliga träningen ibland och göra något annat. Det man känner så här direkt nu när jag tänkt att börja träna igen är att man snabbt blir bekväm. Det gäller att verkligen ta tag i träningen så att man inte blir för slö. Det är lätt att bara skjuta den framför sig ytterligare några dagar.

Egentligen så skulle jag kört igång igår, men jag var på möte på Billingehus så det hanns aldrig med att träna. Jag är nämligen involverad i projektet Billingens framtid. Detta är ett projekt som Lotta Stigsdotter driver riktigt bra. Det involverade är alla föreningar som har någon form av verksamhet på berget + lite kommunansvariga och några näringsidkare. Det kommer garanterat att bli många förbättringar på berget de närmaste åren. www.billingen.nu

Igår var Ingela o Andreas och spelade golftävling. De är med i en serie ( SLA ligan ) Och igår så blev det vinst för dom så nu är man väl petat från laget för all framtid:-)

Idag så ska jag i alla fall ta mig ut och träna på ett eller annat sätt. Men i morgon så är det kört igen, då ska jag nämligen vara med på IFKs årsmöte, puh…nu är det mycket:-)

Är det någon som är sugen på att köra något rullskidpass i helgen så hör gärna av er så kan vi få till ett pass ihop.

Lämna en kommentar