Rullskidor + styrka

Idag blev det ett pass rullskidor på P4 + lite styrka efter. Jag körde på Elpex 4:or. Det är bra att variera motståndet ibland. Det blir lite annorlunda åkning på hjul som går trögt. Efter rullskidpasset så körde Ingela å jag lite styrka på P4 gymmet. Det blev några magövningar för min del. Ingela körde lite mer. Hon är seriösare än mig när det gäller att träna styrka – antagligen för att min kropp behöver det mer (Ingelas kommentar). Den dagen du börjar få ont, Micke, kommer du också träna styrka….

Imorgon tar vi tåget mot Stockholm och på kvällen ska vi se Bon Jovi på Stockholms Stadion. Ska bli riktigt kul att se detta band live. Sedan stannar vi hos vänner över helgen och vi får väl se vad vi hittar på. Blir ingen träning förrän söndag kväll när vi kommer tillbaka.

Ha en härlig helg!

Bon Jovi in action

Bon Jovi in action

 

Lämna en kommentar