Småkrämpor

Ingen träning idag heller och nu känns det segt. Ont i hälen och i knäet som inte vill ge med sig. Blev trädgårdsarbete istället och har planterat blommor i krukor och i land och några hallonplantor. Grejat en del inför kommande studentfirande också som sysselsätter mig en del. Kontrollfreak som jag är, vill jag inte missa något och just nu har jag listor på det mesta som ska göras, handlas och fixas. Idag har jag beställt blombuketter och osötade bakelser. Bäst att vara ute i tid så man inte missar något.

Micke har ont i halsen och tycker det är pest. Han som skulle göra en riktigt bra träningsvecka fick istället vila och idag passade han på att spela Onsdagsgolf istället. Jag hoppas det går riktigt bra för honom.

Nu ska jag roa mig med att försöka lära mig min nya surfplatta som precis levererades till mig. Med mitt tålamod (eller inte)kommer det säkert att gå som en dans…..!!

images

Lämna en kommentar