Otursdagen

Idag har det varit en otursdag i familjen, inte så allvarligt som det låter. Det började med att vi fick ett felmeddelande på bilen. Det sa  att det var dåligt med luft i däcket. Vi åkte till tappen för att pumpa och då upptäckte jag att det satt en lång skruv i däcket och här läckte det ut luft. Bara till att åka hem och fixa detta, men tyvärr så är det ju helg nu så detta får fixas i morgon. Jag hade också planerat att åka rullskidor i Falköping med Mikael Tärning + ett antal andra skidåkare. Som tur var så har min mor o far en extrabil som jag fick låna, tack så mycket.

Så det var bara att dra till Falköping. Vad händer då när vi precis ska ut och åka?? jo det börjar ösregna. Men det var bara till att ut och köra. vi hade planerat att köra deras tävlingsbana som går från Broddetorp till Falköping. Det blev ett bra pass trots regnet. Avslutningen på denna banan är tuff. Den avslutas upp till Bredablick. Här fick ”pumpen” jobba ordentligt. Men det kändes riktigt bra i kroppen. Jag hade bra ork upp i backen, härligt.

När jag kom hem från träningen så hade Ingela fixat mat så det var bara att sätta sig vid bordet och börja äta. Jag har det bra:-)

 

Lämna en kommentar