Säsongspremiär på MTB:n

Då är säsongspremiären avklarad på MTB cykel. Det blev ett kortpass, mest för att känna mig för och för att det blev mörkt. Normalt sett cyklar jag inte speciellt många pass på en säsong. Men denna säsongen har jag tänkt att köra lite mer än jag brukar. Det kommer bli både MTB cykel och landsvägscykel. Är det någon annan som läser detta och också cyklar en del så hör av er så kan vi köra en del pass ihop.

Passet idag blev endast 15 km och ca 40 min. Det var ganska kallt att cykla. Till helgen hoppas jag på hyfsat väder, åtminstone torrt så att jag kan inviga landsvägscykeln med de nya hjulen. Enligt YR så ska det bli soligt och 7-8 grader i helgen.

Inte ens i Lycksele är det minusgrader enligt rapporter från gänget som är där. Josefine ska åka U-SM och vi önskar henne stort LYCKA TILL!

Idag har vi varit i Eldabutiken i Tidaholm för att titta på en kamin som vi ska installera i uterummet för att förlänga säsongen där lite. De ska komma hit och titta och förhoppningsvis fungerar det att fixa dit en sådan. Häftigt med en braskamin på altanen!

Tipsar om Uppdrag Granskning ikväll som handlar om doping och uppmärksammade blodvärden. Detta ska bli intressant att se!

Dessa blir grymma!

Dessa blir grymma!

Lämna en kommentar