Rullskidpass och Golf

Om man är effektiv efter jobbet så hinner man med ett bra rullskidpass och efter detta en 9 håls golfrunda. Här gäller det att ta vara på fritiden:-). Idag blev det ett pass runt Berget på 30 km. Rånna, Övertorp, Berg, Lerdalarakan, Billingehus.

Efter detta åkte Ingela och jag till golfbanan för att gå en 9 håls runda. Ingela måste få till en runda i veckan för hon ska spela VG mästerskap på fredag. Och idag spelade hon riktigt bra. Hon ledde över mig i 7 hål, men sedan passerade jag, härligt…:-). Hon får vänta ytterligare minst en runda innan hon slår mig:-)

Tillbaka till rullskidåkningen så känns formen hyfsad, men inte riktigt som för ett par veckor sedan. Jag hoppas den blir lite bättre till helgen då jag ska köra rullskid-SM i Stockholm, eller rättare sagt Ingarö. Jag ska försöka hinna med ytterligare ett rullskidpass i veckan. I morgon blir det skidgång i slalombacken med IFK, kl 18.

Nöjda efter golfrundan

Nöjda efter golfrundan

Lämna en kommentar