Träning i hemmet

https://www.youtube.com/watch?v=Q2mGbWQwO-U&feature=youtu.be     Min nya leksak invigs.

Idag har jag kört ett kortpass hemma med min nya leksak och det är en Skierg concept2. Idag skruvade jag och pappa upp min nyinköpta stakmaskin:-) Efter detta blev det ett kortpass på ca 30 minuter.

Denna maskin kommer vara ett bra komplement till intervallträningen som jag annars slarvar med. Även Ingela kommer förhoppningsvis använda den. Nu är det bara till att gå ner i källaren vrida upp stereon och köra på för fullt. Alla skidåkare ska ha en skierg hemma:-))

Ingela körde också hemma, nämligen ett yogapass som heter Vinyasa flow (ingen aning om vad det är).

Man behöver inte alltid åka iväg till gym eller liknande utan det går att träna hemma också. Bra för många som inte har tid att åka iväg någonstans för att träna.

Ingelas oranga yogamatta

Ingelas oranga yogamatta

 

 

 

1 Responses to Träning i hemmet

  1. Jan Andersson skriver:

    Håller med! Man kan alltid träna på något sätt hemma. Det finns massor av bra övningar på nätet – inte minst på YouTube – där man kan finna inspiration. Man behöver inte alltid nån träningsutrustning eller redskap att tala om – men en matta är väldigt bra. Jag har också en yoga-matta. En svart… Stakmaskinen ser kul ut! 🙂

Lämna en kommentar