Packning inför några dagar i Kläppen

Idag har det inte blivit någon träning. Vi handlade mat direkt efter jobbet och sedan så har jag packat ner grejorna som jag ska ha med till Kläppen. Jag ska åka till Kläppen ihop med familjen Qvist/Weghagen. Det ska bli riktigt roligt att träna ihop med Edvin. Jag räknar med att ta med mig två par Atomic skidor, ett par rena stakskidor och ett par där jag använder fästvalla på. Men det blir antagligen nästan bara stakning för min del. Jag har lagt på Swix Marathon röd på mina skidor. Detta är ett riktigt bra paraffin som dessutom sitter bra och håller många mil.

Naturligtvis ska det med Swix-tröja i packningen

Naturligtvis ska det med Swix-tröja i packningen

Förbereder Atomic skidorna inför helgen

Förbereder Atomic skidorna inför helgen

På dagen idag har vi varit och ätit julbord med jobbet. Vi var på Skövde Golfklubbs restaurang och maten var helt okej men ärligt talat så är jag ingen stor fanatiker av just julbord. Jag tycker helt enkelt att det är för mycket olika sorters mat som man ska frossa i. Nu får det vänta till julafton innan det blir julmat igen.

Igår kväll fick jag ett telefonsamtal som eventuellt kan bli en spännande upplevelse i början av nästa år. Men det är några saker som måste gå i lås för att det ska kunna bli av. Jag håller tummarna och hoppas att jag kan skriva om detta snart på ett positivt sätt.

Lämna en kommentar